Gratis levering
14 dagen recht op retourzending
Veilige betaalmethoden
Reset
Menu
Reset
Winkelwagen
Reset
Verlanglijst
Reset
Log in
Uw gegevens zijn bij ons beschermd Lees meer

Uw gegevens zijn bij ons beschermd

Reset
Log in
Uw gegevens zijn bij ons beschermd Lees meer

Gebruik een magic link

Maak gebruik van een veilige aanmelding zonder wachtwoord via een magische link. Klik op de link in uw e-mail om onmiddellijk toegang te krijgen tot uw account.
Reset
Registreren

Minimaal 6 karakters

Reset
Wachtwoord resetten
Voer het e-mailadres in waarmee u zich bij CHRONEXT heeft geregistreerd. We sturen u een link om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.

Uw gegevens zijn bij ons beschermd

Nieuw bij CHRONEXT?
Reset
Live chat

Hublot

Het geheim van de de fusie: met veel gevoel voor stijl laat Hublot de traditie van de horlogemakerskunt versmelten met innovatie. Sinds 1980 produceert het Zwitserse bedrijf topkwaliteit horloges die zich dankzij het ongewone design en de materiaalcombinaties duidelijk onderscheiden. Exclusief en luxueus: Hublot weet waar de klanten naar op zoek zijn en laat elke horlogedroom uitkomen.
Soort

Uw mening is belangrijk voor ons

Luxueuze charme met Hublot-horloges

Het geheim van de de fusie: met veel gevoel voor stijl laat Hublot de traditie van de horlogemakerskunt versmelten met innovatie. Sinds 1980 produceert het Zwitserse bedrijf topkwaliteit horloges die zich dankzij het ongewone design en de materiaalcombinaties duidelijk onderscheiden. Exclusief en luxueus: Hublot weet waar de klanten naar op zoek zijn en laat elke horlogedroom uitkomen.

- Hublot (Frans voor 'patrijspoort') is in 1980 opgericht door de Italiaan Carlo Crocco.

- Hij was de eerste fabrikant die het waagde een gouden horloge te combineren met een sportieve rubberen armband.

- In 2005 werd de Big Bang gepresenteerd, tegenwoordig een van de beroemdste horlogemodellen ter wereld.

- Hublot is het officiële uurwerk van de FIFA en het wereldkampioenschap voetballen.

Ongebruikelijke materiaalmix: Kunst van de fusie sinds 1980

Het luxemerk Hublot werd opgericht door de Italiaanse Carlo Crocco en werd in 1980 gelanceerd op de horlogebeurs in Basel. Crocco was een telg uit een Italiaanse horlogemakersfamilie en veroorzaakte onmiddellijk een sensatie op zijn debuut: het horloge dat hij presenteerde bestond uit een gouden kast gecombineerd met een rubberen armband. Deze extravagante mix was een absolute noviteit omdat nog nooit eerder een elegant materiaal zoals goud werd gecombineerd met een dergelijk sportieve armband. De rubberen band ontwikkelde zich in de daaropvolgende jaren tot een handelsmerk van Hublot.

Het eerdergenoemde eerste horloge vestigde ook de merknaam van de luxehorlogefabrikant door z'n patrijspoortachtige model: 'Hublot' betekent in het Frans 'patrijspoort'. In 2004 zette het bedrijf een beslissende stap op weg naar succes toen marketinggenie Jean-Claude BIVER als nieuwe CEO zijn intrede deed. Hij dacht na over de beginperiode van het huis en focuste zich met het concept van 'Art of Fusion' op het design van het merk. Onder dit leitmotief ontstonden gewaagde horlogecreaties zoals de elegante Classic Fusion-serie, waarvan het ontwerp doet denken aan Hublot's eerste horloge uit 1980, of de legendarische Big Bang en de King Power-serie.

Gedurfd, innovatief en sterk van karakter: Luxe horloges van Hublot

Een Hublot Big Bang of een Hublot Classic Fusion is niet alleen een uitstekend polshorloge, maar ook een duidelijk statement op de pols die niet onopgemerkt blijft. Gedurfd, innovatief en sterk van karakter: Hublot deinst er niet voor terug om volledig nieuwe wegen in te slaan en in de schijnwerpers te staan. Hoewel het bedrijf pas in 1980 opgericht en dus relatief jong is voor de traditionele Zwitserse horloge-industrie, is het toch een van 's werelds meest toonaangevende horlogemerken. 'Art of Fusion' - Hublot dankt zijn fenomenale succes aan dit statement en blijft zijn fans inspireren met ingenieuze materiaalcombinaties en verfijnde collectieconcepten. Bij Hublot wordt de onconventionele vormgeving van de uurwerken gecombineerd met een absolute aanspraak op kwaliteit en precisie. Onder leiding van de charismatische Jean-Claude Biver kon Hublot zich onderscheiden van andere fabrikanten van luxe horloges en zo een sterk en uniek imago creëren.

Hublot-horloges of 'de Kunst van de Fusie': Geraffineerde materiaalcombinaties

Het luxe horlogemerk Hublot, gevestigd in het Zwitserse Nyon, is een meester in het combineren van traditionele en innovatieve materialen en zo steeds z'n filosofie 'de Kunst van de Fusie' te herinterpreteren.

Naast edelmetalen zoals goud of platina worden ook materialen zoals titanium of zirkonium of hightech legeringen die speciaal door Hublot zijn ontwikkeld ook in de creaties verwerkt. Bijvoorbeeld, Magic Gold, een fusie van zuiver goud en boriumcarbide, of ook hublonium, een metaallegering die onder andere magnesium en aluminium bevat. Deze speciale materialen worden gebruikt om onconventionele uurwerken te creëren die vaak een revolutionair karakter hebben en zo wereldwijd klanten inspireren.

De luxehorlogefabrikant Hublot streeft naar extravagantie en overtuigt met innovatieve oplossingen. Alle horloges van Hublot maken diepe indruk door de uitstekende precisie en de hoogste kwaliteit. Intussen produceert Hublot een groot deel van de horlogecomponenten in een eigen beheer. Een voorbeeld hiervan is Unico, het eerste volledig zelfgefabriceerde volmaakte chronograaf-uurwerk. Het kaliber is al sinds 2010 verkrijgbaar op de markt en wordt bijvoorbeeld gebruikt in sommige modellen van de series Big Bang en King Power. Na de doorbraak met het Unico kaliber heeft Hublot al met succes een reeks eigen uurwerken gelanceerd, zoals het smalle uurwerk Classico of de sensationele Ferrari.

Usain Bolt, Kobe Bryant & Co.: Favoriete horloges van sterren en wereldatleten

Het Zwitserse bedrijf kan bogen op een indrukwekkende lijst van merkambassadeurs, waaronder prominente en unieke vertegenwoordigers zoals voetballegende Pelé, 's werelds snelste man Usain Bolt en sterbasketballer Kobe Bryant. Veel wereldwijd bekende beroemdheden, zoals Bernie Ecclestone, Diego Maradona, Lionel Richie en Prince Albert van Monaco behoren tot de klanten en fans.

De Amerikaanse rapper Jay-Z is een grote fan van Hublot en uit de samenwerking met Hublot ontstond ook de Classic Fusion Shawn Carter. Een groot deel van het engagement van Hublot speelt zich tevens af in de charitatieve sector.

Een mooi voorbeeld: samen met de band Depeche Mode zet het luxe horlogemerk zich in voor schoon drinkwater en ondersteunt de NGO charity: water. De samenwerking met de Engelse synth-rock band resulteerde ook in het speciale model Big Bang Depeche Mode.

Een kwestie van techniek: Het merk en de sportwereld

In z'n voortdurende streven naar buitengewone combinaties was Hublot de eerste luxehorlogefabrikant die het aandurfde een samenwerking aan te gaan met de voetbalwereld. Deze moedige stap betaalde zich uit: Hublot is vandaag de dag het officiële horloge van de FIFA en begeleidt tegenwoordig de wereldkampioenschappen waar miljoenen kijkers over de hele wereld de Hublot-uurwerken kunnen zien. Naar aanleiding van het WK 2014 ontwikkelde Hublot de Big Bang Unico 2014 FIFA World Cup Brazilië.

De banden met de voetbalwereld zijn talrijk en het merk kan zich bijvoorbeeld verheugen op de samenwerkingsverbanden met Juventus, Paris Saint-Germain en Bayern München.

Ook op het gebied van luxe en raceauto's is Hublot actief. Zo werd de horlogefabrikant in maart 2010 de 'Official Watchmaker' van de Formule 1 en lanceerde in navolging hiervan een reeks herenhorloges zoals de Formule 1 King Power Ceramic. Het partnerschap van Hublot met Ferrari is exclusief en veelzijdig.

Het record-horloge MP-05 LaFerrari dat werd gecreëerd als eerbetoon aan de gelijknamige auto, is zonder twijfel een topprestatie van de samenwerking tussen de twee luxe huizen. Er werden slechts vijftig van deze superhorloges geproduceerd. Deze waren binnen zeer korte tijd uitverkocht tegen de officiële prijs van 265.800 euro.

Klassiekers van Hubot: Big Bang en Classic Fusion

De collectie van Hublot wordt gekenmerkt door een paar emblematische basismodellen met een verscheidenheid aan speciale modellen. De legendarische Big Bang-serie, die in de jaren na de lancering in 2005 werd aangevuld met talrijke subseries en speciale edities, wordt beschouwd als een van de populairste luxehorloges ter wereld met een unieke herkenningswaarde. De Big Bang-serie omvat de kleurrijke Tutti Frutti-collectie, die bestaat uit horloges voor mannen en vrouwen, de imposante Big Bang Black Magic-chronografen of de Big Bang Ferrari-horloges, die vaak in een zeer gelimiteerde oplage worden gemaakt.

De relatief iets traditionelere horloges van de Classic Fusion-collectie overtuigen met sportief-chique elegantie en werden voor het eerst gepresenteerd in 2008. De verhoudingsgewijs eenvoudige horloges zijn gebaseerd op het originele model van Hublot uit 1980.

De horlogecollecties

Naast Big Bang en Classic Fusion vonden inmiddels ook de andere horlogefamilies hun bewonderaars. De King Power-serie heeft een stoere kast van 48-milimeter kast en is een sterk statement aan elke pols. De luxe horloges van de collectie Spirit of Big Bang imponeren met hun hoekige kast.

In de collectie Masterpiece (MP) combineert Hublot bijzonder ongebruikelijke meesterwerken van de horlogemakerskunst. Hiertoe behoort bijvoorbeeld de MP-02 Key of Time, waarvan het uurwerk de drager de mogelijkheid geeft om de snelheid van het tijdsverloop te regelen. Door het zeer kleine aantal horloges van de betreffende edities is dit gewenste model vaak alleen nog te vinden op de markt voor tweedehandshorloges. De nieuwe en gebruikte Hublot-horloges staan niet bekend om hun voordelige prijzen: er hangt een prijskaartje aan exclusiviteit en kwaliteit. Toch blijft de meerderheid van de clientèle al jarenlang trouw aan het merk en wordt niet teleurgesteld. Per slot van rekening stelt Hublot altijd weer nieuwe eisen en verrast altijd met nieuwe creaties van Fusie-kunst.

Nieuw, vintage of gebruikt, bij CHRONEXT vindt u een grote selectie Hublot-horloges tegen veelbelovende prijzen. Gebruikte modellen van het merk bevinden zich in de prijscategorie van drie tot vier cijfers. Bij ons kunt u bijvoorbeeld een tweedehands Hublot Classic kopen voor minder dan als 3.000 euro.

Hublot-horloges verkopen bij CHRONEXT

Bij CHRONEXT kunt u online niet alleen Hublot-horloges tegen aantrekkelijke prijzen kopen maar ook verkopen. Neem contact op met onze ervaren specialisten en wij geven u graag advies over uw verkoopmogelijkheden. Inruil, commissie of directe verkoop - wij zullen u helpen de best mogelijke deal te krijgen. Meer informatie en ons snel ingevulde online-formulier vindt u op onze homepage.